Descriere
ULEI MOTOR RAVENOL VMO 5W40 1 LITRU
AMBALAJ: 1 LITRU. TIP: FULLY SYNTHETIC.
APROBARI: OPEL GM DEXOS 2 , BMW Longlife-04, FORD WSS-M2C917-A, AUDI / VOLKSWAGEN G052167M2 . G052167M4 . G052167M6 . FIAT 9.55535-S2 . FIAT 9.55535-GH2, , BMW 81229407002 . BMW 81229407029 . BMW 81229407547 . MERCEDES BENZ 0009898201 . PORSCHE A40 .
RAVENOL VMO 5W-40 este un ulei de motor integral sintetic, pe baza de PAO (polialfaolefine) realizat prin tehnologia CleanSynto® care asigura un coeficient redus de frictiune intre piesele in miscare din motor.
RAVENOL VMO 5W-40 este special conceput pentru utilizare in motoarele diesel si pe benzina, prevazute cu injectie directa multipunct (motoarele pe benzina) si sistemul Pumpe Duse (motoare Diesel).
Datorita economiei de combustibil RAVENOL VMO 5W-40 contribuie, prin reducerea emisiilor, la conservarea mediului. Uzura minima prelungeste durata de viata a motorului. Este potrivit pentru intervale extinse de schimb al uleiului, in functie de cerintele producatorului.
Avand un continut redus de cenusa si un indice de vascozitate ridicat, RAVENOL VMO 5W-40 asigura o functionare corespunzatoare a filtrului de particule (DPF) si a filtrului TWC pe o perioada foarte mare de timp.
PAGINA FABRICANT:
https://www.ravenol.de/en/product-range/motor-oils-for-passenger-cars-1/ravenol-vmo-sae-5w-40/
Note aplicative:
RAVENOL VMO 5W-40 este un ulei de motor integral sintetic, cu frictiune redusa. Este dezvoltat special pentru motoarele pe benzina sau diesel ale autoturismelor si autoutilitarelor cu sau fara turboalimentare. Datorita compozitiei specifice, RAVENOL VMO 5W-40 indeplineste cele mai noi cerinte OEM.
RAVENOL VMO 5W40
- API SN/CF, ACEA C3.
- Economie de combustibil.
- Excelenta protectie antiuzura si indice de vascozitate ridicat.
- Pornire usoara la rece, la temperaturi scăzute sub -30° C.
- Functia hidraulica este asigurata la toate temperaturile.
- Mentinerea filmului de lubrifiere in conditii de temperaturi ridicate.
- Tendinta de evapoare scazuta:consum redus de ulei.
- Fara depuneri in camera de combustie, pe segmentii pistoanelor si pe supape de admisie/evacuare.
- Neutralitate fata de materialele de etansare.
- Interval extins de schimb.